Det är lördag folk!

2kommentarer

JA FÖR DE ÄR DET FAKTISKT! Och jag har typ kommit hem från jobbet för en liten stund sedan, känns som att man borde sova då man ska upp om mindre än 6 timmar. Nåja!

Nog om det.

Jag skulle kunna döda en fluga eller två för och få en kexchoklad, oh vad jag vill ha choklad nu. Choklad! Choklad! Choklad! När får stackars JD choklad? Kanske om en månad... Minst!

Om en månad kanske jag inte ens vill ha choklad ju, fuuu. Varför ska man alltid vilja ha saker när man inte kan få det för? Det fattar inte jag, who makes the fucking rules?

2 kommentarer

DONKEN

28 Aug 2010 02:27

ja jag är inte godissugen längre, men det har med bebben o göra misstänker jag. det är ingen godisgris, den vill bara ha en sjujäklar massa frukt. Inte mig emot. :D



nää, vi vet inte om de är en pojk eller flicka. MEN jag kommer säga det är en han, tills bb säger att det är en hona. :P

DONKEN

28 Aug 2010 02:27

och det var visst 5 rum ändå. :P då kan lillbroschan få ett eget med ju. håhå jaja :P

Kommentera

Publiceras ej