skallen snurrar

3kommentarer



Jag känner för att snacka lite om en bok som jag fick låna av Lina (inte Lina i boken alltså, haha) som jag just nu håller på och läser. Alltså Linas kvällsbok. Jag har sett ettan på film, så kände inte för att läsa den, även fast jag vet att de alltid är lite annorlunda. Men jag ville bara veta hur den fortsätter.
Och nu när jag läser tvåan så skäms jag när jag läser, ni vet när man läser så får man ju upp som en film i huvudet. Och vissa saker dom gör i boken kan jag inte få till i filmen, för enligt mig är dom som spelar Lina och Ivar så hemska karaktärer (alltså rollen dom gör i filmen) så jag kan inte se dom göra vissa saker. Det gör att jag skäms! Jag vill hoppa in i boken och hjälpa dom.
Men mest av allt vill jag att dom ska göra 2an till film så jag får se hur Lina & Ivar pallar trycket, haha. Så please, kommer den filmen?
I'm gonna call the person who skrev the bok and ask!!

3 kommentarer

N I L M A

13 Apr 2010 23:24

bra fråga du :S

Ankiepankies

14 Apr 2010 10:06

somnade efter halva :) får se klar den idag! hur är det med dig då?

Tristantiril

01 Jul 2011 13:08

good job please keep on the good work

Kommentera

Publiceras ej