min vän ellen och jag.

2kommentarer

Jag och Ellen kollade på en film, och han som spelar Rufus i Gossip Girl så jag satt och kallade honom Rufus, fast i filmen hette han Bo. Ellen blev galen när jag satt och sa/skrek Rufus hela tiden, så till slut skrek hon till mig:

Ellen: Sluta med ditt Bo, han heter Rufus!!!!

HAHAHA, han hette vad?


Sen hållde vi på och planera vad vi skulle mysäta ikväll:

Ellen: Alltså, antingen tacos eller pizza, båda börjar ju på T.... nej det gör dom ju inte!


I love Ellen, sån söt prick så jag får tandvärk!

2 kommentarer

Fanny

16 Apr 2010 14:25

Sv: Nä ja måste inte, men jag vill;P

Men va tråkigt du är då:P Gör väl inget om man gissar fel. Men det föreställer Angelina Jolie i alla fall:P

DONKEN

16 Apr 2010 15:31

hahahha! han heter rufus! ;)

det var mycket bättre, den tar vi sa polisen. :P

tänkte jag skulle dra nåra finalister sen på sönda, så blire röstning o massa sånt. höhö...



ja pizza stavas väl med t? har jag fel? är jag ute på tunn is? hal is? tunn isvak? galen ko? hum...

Kommentera

Publiceras ej