Med det säger vi GOD NATT

7kommentarer

Har fått ett mail från CDON, mina filmer är levererade.
Så står det att jag har dom om 1-2 arbetsdagar?
KOMMER NI INTE IMORGON ÄR JAG KÖÖÖÖRD!! på riktigt..

Ska upp tidigt imorgon, går skola 9-16. Hoppas jag klarar av hela dagen, är inte fullt frisk (som jag tydligen aldrig varit men ändå)

OCH VET NI? Jag har blivit besatt av en grej. SÅ sjukt pinsamt, eller nej egentligen inte. Jag bor i en håla, har ingenting att göra, kollar på halv åtta hos mig. Så varför inte kunna bli besatt av att spela Harpan på datorn? Så sjuuukt roligt. Tror jag ska spela nån timme nu innan jag ska sova..


Och ja.. jag är sjukt seriös.

7 kommentarer

pimpXprincess

14 Apr 2010 23:44

Svar: Det låter bra det. Vi får se om jag kör på samma. Det är ju så jäkla gott :D haha!

Fanny

15 Apr 2010 02:11

Haha, nä inte så pinsamt. Jag är besatt av att titta på Xena: Krigarprinsenssan;D Haha och DET är pinsamt ska jag säga dig!



Sv: Jo, men dom kunde ju i för sig legat på sämre ställen. Som Luleå;P

Annika

15 Apr 2010 09:24

Haha, min pappa är också besatt av harpan :) Han kan spela huur länge som helst!

ERICAPERZZON

15 Apr 2010 09:25

Men börjar man spela kan man typ inte sluta;P



Svar: Jag provsmakade en bit igår;P Var ju tvungen att prova så jag vet om jag kan bjuda på den idag och jag gillade den iaf;) Min lillebror gillade den inte så nu får gästerna äta på egen risk;)



/E

DONKEN

15 Apr 2010 12:04

nja, barn-vård grejer från apoteket. :P höhö...

ja du slipper nog bli smittad av honom iaf, han sover nu och vi går iinte ut. Jag vill uuuut... haha!

meghh, kan inte spela jävvla harpan jämt. uuut merrej! när du är frisk.

N I L M A

15 Apr 2010 12:24

varför körd för det? :S



sv: det tycker jag att du ska göra :D

jossan

15 Apr 2010 19:06

äh spela spindelharpan istället, klara ut den med fyra färger, det är en utmaning det ;)

Kommentera

Publiceras ej