Jag bara måste!

7kommentarer

NU SKA JAG SKRIVA ETT INLÄGG SOM SÄKERT INTE INTRESSERAR EN ENDA KOTTE, SÅ HÅLL FÖR ÖRONEN!

Tidigare idag så meddelades det att min Oliver Ekman-Larsson blivit draftad. Sötingen från sump-läxan är ett förstahandsval för en klubb i nhl, weha! Jag var nästan på väg satt springa iväg med tårarna i ögonen och köpa mig en Philadelphia tröja. (vilken jäkla tur att jag kollade på nyheterna igen, för de var ju föfan Phoenix han ska spela i) 2 år och det ger honom hela 19 miljoner.
Jag kan tänka mig ett bröllop med den snubben, lätt!

7 kommentarer

N I L M A

20 Apr 2010 08:14

haha helt förståeligt :D



sv: ja risken är väl bara att man kan se ut som en kräfta när man kommer tillbaka ;)

Daniel

20 Apr 2010 08:33

Äh hellre ett gaybröllop med mej!

Tobias

20 Apr 2010 10:52

Det ska jag göra :D alla passar i marint!

DONKEN

20 Apr 2010 13:10

jey-dee, du är nomineeeraaaad till veckans blogg på min blogg.

höhö! man får rösta hur många gånger man vill, och på sig själv okcså. avslutar detta och utser viunnare, imorron. blir lite försenat, men veckans blogg får vara onsdag-tisdag istället. hehe.. pöss!

DONKEN

20 Apr 2010 23:29

du får änna skriva ett inlägg om att du är nominerad, vinnarn utses ju imorn, blir o ragga röster som faan ;)

höhö.. pöss pårej. ps. friskus än?

Fanny

20 Apr 2010 23:58

Sv: Varsågord! Hahha alltid;D

Fanny

21 Apr 2010 00:02

Du har en hel massa "cruchs" (hur de nu stavas) lite här och var:P Markan, den där, Kinnaman, nån simmen?

Kommentera

Publiceras ej