Det är måndag folk!

4kommentarer

ÄNTLIGEN har jag fått hem min jäkla eva & adam!! (perfekt nu när man inte har tid att kolla på några dagar, lyckat CDON. detta var min sista beställning från er)

Och vet ni, det är bra att fylla år ibland, speciellt om man är medlem på Body Shop, för jag fick en värde check på 100 kr i present! BODY SHOP NÄSTA, dom sviker aldrig dom!
(jag fyller år imorgon alltså) det är förjävligt.


Nu ska jag lyssna på Bopper lite och lägga en Harpan!
(nej jag fyller inte 70 år)

4 kommentarer

N I L M A

19 Apr 2010 12:20

sv: ooh vad spännande :D

Tobias

19 Apr 2010 14:39

Det var så gott så ;)



Gött med måndag idag!

DONKEN

19 Apr 2010 17:20

nä 60 är det väl du fyller ändå. din skojare där! haha... :P

ERICAPERZZON

19 Apr 2010 18:23

Grattis i förskott ifall jag inte har tid att sitta vid datorn imorrn;P



Svar: Det var gott;P Hade kunnat skicka en biskvi om det inte vore så att dom är slut:( Men ska snart baka nya;P

Tack så mycket!:)



/E

Kommentera

Publiceras ej