Det är onsdag folk!

7kommentarer

Tack alla fina människor som sa grattis igår till moi!! Lite besviken på några av mina "närmaste" vänner som.. jag vet inte.. glömde? Men men, som ni vet är JD inte den som ältar i skit för länge, det blir för jobbigt i duschen!

Till alla nyfikna där ute tänkte jag berätta vad jag införskaffade mig den där aftonen:
Presentkort (200 kr Hanssons, 300kr Kiwans, 1000kr Valbo köpcentrum) 200 kr, Owl City's skivor & en kryssning för 2 personer. (Sorry people ingen idé att fjäska, platsen är redan tillsatt)

Om en timme är de dags för mig att äntligen fara till skolan.

NU då?

Harpan?

7 kommentarer

Tobias

21 Apr 2010 09:09

Jo det är rättvist ;) haha

Terese

21 Apr 2010 10:54

Grattis i efterskott! :D Jag visste det, men sen glömde jag. Du vet minnet blir ju bara sämre och sämre när man passarat 21.. :P Men GRATTIS iaf! :D

Lenita

21 Apr 2010 11:06

:)

Daniel

21 Apr 2010 11:19

Kom till Suomi på besök då!!

DONKEN

21 Apr 2010 11:23

menn, det sa du ju inget om till mig! sånt måste man ju basunera uut! hur många vårar gammal äru nu rå? höhö...

grattis i miljoner, en dag i efetrskott pårej. då förstår jag du inte hade tid o spamma mitt kommentarsfält. ;P

pöss pårej JD

N I L M A

21 Apr 2010 11:44

ååh förlåt, förlåt, förlåt! grattis i efterskott :D

Fanny

21 Apr 2010 13:58

Haha jo kanske;D Men har några helt anonyma också, och svenska:P Som jag never ever kommer berätta för nån;)

Kommentera

Publiceras ej