Alla måste vara snäll mot mig.

2kommentarer

Satt och lyssnade på den här låten nyss, (fast med molly sandén, fanns ingen annan bra på spotify) och mamma påpekade hur bra den är (hon har så jäkla rätt för en gångs skull) Sen kollar hon mot mig och frågar vad jag håller på med. Snyter mig! Ja för det är så tragiskt, jag gråter varje gång jag hör den här låten, varje varje varje gång. Vafan!
Så om någon vill se mig gråta, varsegod, här är knepet. (nej seriöst, utnyttja mig inte nu!)

Varför skriver jag så mycket (), borde göra ett helt sånt inlägg någon dag.

2 kommentarer

ERICAPERZZON

18 Apr 2010 19:59

Den är riktigt bra!:)



Svar: Tack igen;) Jag gör det med photo scape tror jag det heter;P

inet grått hårstrå än tack och lov!



/E

Tobias

18 Apr 2010 21:09

Gossip Girl - så spännande idag :D

Kommentera

Publiceras ej