Veckans skvaller

0kommentarer

Varje vecka (förmodligen söndagar) kommer jag skriva ut 5 saker speciellt för just den veckan. Saker som jag tänkte oftare på, speciella saker jag gjorde och så vidare... Ja till exempel. Bara för att själv minnas lite också.
(jag har minne som en guldfisk)

Veckans beställning:

För mycket på CDON.
2 säsonger beverly hills 90210 & the proposal & harry potter.
(för er smarta kan ni lista ut att det blev väldigt dyrt)

Veckans mys-varning:

Filmkvällen hos Lenita.
2 skräck & en riktig tjejfilm, massor med chips och godis.

Veckans snygging:

Markström utan tvivel!

Veckans saknad:

Lilla Ellen, men snart blir det en resa till Umeå.
(8-16 november spenderar jag däruppe i kylan)

Veckans lycka:

Textsamtalet i tisdags, all beröm!
Det gjorde mig ivrig att sätta igång med skrivandet ordentligt.

Kommentera

Publiceras ej