Svar på tal

0kommentarer

Visst finns det folk som tänder på feeding, alltså mathoror. Jag har inte direkt någon fetsich på att alla måste vara smala, men som Paris Hilton hissar feta människor, hon sa i en intervju ”Det är alltid bra att ha feta vänner, för att hur ful och äcklig man än känner sig så är man alltid snyggare än kompisen”. Ja eller hur man säger, att vara smal då menar jag inte anorektisk, men smal.
- en del av ett inlägg från bloggaren paow.

- I feel sick! Asso jag är ett koarsel om man jämför med henne, och att läsa sånna här saker får en att fundera. Är mina kompisar bara med mig för att få vara snyggare? Är det så, är det så, är det så? JAG VET att jag inte är någon snygg smal människa, och jag vet att jag aldrig kan bli det för jag har en stor benstomme. Visst kan jag gå ner ett x antal kilo, och det är det jag jobbar på nu.
Det var därför jag skaffade bloggen för att föra en liten dagbok för mig själv och vikten lite grann, jag har bestämt mig för ett tag sedan att jag ska gå ner 35 kilo (ja då kan ni ju fatta själva att jag är för stor) har precis köpt in en digital våg, och på fredag ska jag köra första vägningsdagen sedan jag bestämde det där, få se hur mycket jag gått ner då.
Men som sagt jag jobbar på det, andra trivs att inte vara smala. Visst är det snyggare om man inte är värsta fet, men det är inte snyggt att vara värsta smal heller. Men man borde ändå få bestämma själv!

Kommentera

Publiceras ej