Sanningens ögonblick

5kommentarer

Nu har jag ställt mig på vågen för denna vecka.
Jag startade alltså för två veckor sedan (fast jag har inte varit så duktig) vill slå mig själv varje gång jag tänker på det. Men jag ska lyckas!

RESULTATET:

Gå ner: 35 kilo
Kvar: 31,5 kilo

Jag har alltså lyckats minskat dom där jäkla 35 kilona. Det går segt, men nu jäklar. Det visade resultat och det gillar vi, tror jag måste lägga in en högre växel nu bara! Men detta gjorde iallafall min dag!


Följ min blogg med bloglovin

5 kommentarer

Sandiie

19 Oct 2009 11:28

Åh vad duktig du är som tagit tag i det där! Själv har jag lagt det på hyllan, igen.. :(



Gubbarna är stämplar, men jag färglägger dom själv iaf. :)

CONFESSIONS

19 Oct 2009 13:54

Oj vad duktigt av dig!! det är bara att bita ihop och ge sig fan på att man ska klara det =) lycka till!

Malin

19 Oct 2009 14:48

Nice blogg! :) Sådär lite rolig :)



Du? Förresten.. Skulle du kunna kika in på min och min kompis gemensamma "berättelse blogg". Vi skriver en "berättelse" om två ungdomar. Jag skriver från en persons synvinkel och min kompis från en annans. Skulle vara snällt om vi fick lite kommentarer om idén med bloggen. Är den meningslös eller är det en rätt så cool idé?



Ha det gött! :)

Elin

19 Oct 2009 16:00

Sv: Okej, tack för att du kommenterade!:) Den grå är också snygg tycker jag. Får fundera vidare:p



Ha det bra!

jossan

20 Oct 2009 21:06

vad duktig du är :)

Kommentera

Publiceras ej