Haha?

8kommentarer

Jag brukar ligga i baksätet i bilen ibland för att det gör så ont att sitta (på grund av mitt diskbråck, jag är ingen sjuk person annars, eller det finns delade meningar där, men iallafall) så idag på turen låg jag där bak med mamma och pappa i framsätet.

Jag: Jag är bäst!
Pappa: Ja, bäst på att vara sämst!
(Det tyckte han var skitkul)

Jag: Till halloween kanske jag ska klä ut mig till vampyr.
Pappa: Varför inte bara gå som du är?

Han är riktigt rolig min pappa, och väldigt stöttande person!

8 kommentarer

Marica

21 Oct 2009 18:54

ja verkligen, synd bara att dom är så korta :(

Marica

21 Oct 2009 18:54

ja verkligen, synd bara att dom är så korta :(

Pippi

21 Oct 2009 19:51

lol rolig pappa du har. Skrattade gott åt "Varför inte gå som du är"



Inte kul att ha diskbråck i så ung ålder. Finns det inget de kan göra åt det? Min bror har också diskbråck.

Erica

21 Oct 2009 20:18

hehe jaa borås kallas faktiskt sveriges regnigaste stad av mååånga! inte så kul nej, men man överlever ;) regnar ju inte varje dag iaf haha=)

soffie

21 Oct 2009 21:00

jobbigt att få så ont,

Å vampyr det ska min lilla 5åring va på hennes dagis till Helloween:O)

emma

21 Oct 2009 22:14

vad sysslar du med ikväll missy?

Barnens Hjältar

21 Oct 2009 22:18

Haha, samma dåliga humor som min make i varje fall :P

kanske är manligt med den typ av humor ;-)

Tack för titten och ha en fin kväll

Lina Pina

22 Oct 2009 10:07

Haha din pappa är helcool :-P

Kommentera

Publiceras ej