You wish you knew me

1kommentarer

1. Hur gammal är du om fem år? 25. Och äldre än så blir jag inte!

2. Vem var den sista du träffade? Mamma, hon var här nyss och ropade på katterna

3. Hur lång är du?
171

4. Vilken var den senaste film du sett? Stolthet och fördom (självklart den gamla versionen på 5 timmar, något annat tillåts inte)

5. Vem ringde du senast?
Jag ringer aldrig, jag svarar ;)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag måste till läkaren imorgon :S - till Jenny

7. Vad är dagens planer? INGET, med stort T!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oftast blir det sms.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sambos

10. När såg du senast din mamma?
Nyss

11. Vilken ögonfärg har du?
Typ gröna, lurig fråga.

12. När vaknade du idag?
Lite av och till, men gick upp 9.35 ungefär

13. Har du någon gång hittat en katt?
Va? Ja jag hittade min katt på sängen nyss?

14. Vilken är din favoritplats?
Göteborg!

15. Vilken plats föredrar du minst? Dietisten - jag är rätt dålig på att göra som hon säger, och att gå dit igen efter det är rätt jobbigt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jäklar, kan inte ens tro. Men hoppas jag har en bra man, och kanske 2 barn, gett ut minst 2 böcker och jobbar på hotell någonstans, helst i dalarna.

17. Vad skrämde dig som barn?
Allt som skrämmer mig nu.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Mamma sa nått dumt imorse.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hu? Förmodligen

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, 2 st.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Har oftast en t-shirt eller linne typ.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? Bara Gästrikland - tröök

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
 Strumpor, hatar barfota! 

26. Är du social?
Självklart, men trivs även ensam. Jag är båda!

27. Vilken är din favoritglass? Gillar mycket, helst ska det vara choklad med i bilden

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
 Skulle iallafall gå klart min utbildning, sen skulle jag gå en annan utbildning jag vill, och då köpa en lägenhet på den orten, sen sälja den och resa innan jag bestämmer vad som ska ske!
 
29. Tycker du om kinamat?
Självklart, jai jai!

30. Tycker du om kaffe? Inte fullt ut

31. Vad dricker du till frukost? Vatten faktiskt, oftast.

32. Sover du på någon särskild sida? Rullsidan, kan aldrig ligga still.

33. Kan du spela poker?
Jag äger!

34. Tycker du om att mysa?
Självklart!

35. Är du en beroendemänniska?
Jag är beroende av en del, som pengar, mobil och så vidare.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, bland annat Hitler.

37. Vill du ha barn?
Absolut, minst 2, men inte fler än 3.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite tyska, har tappat den.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Faktiskt inte, konstigt nog :P

40. Föredrar du havet eller en pool?
 Pool, salt och haj fritt 

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor och sånt.

42. Äger du dyra smycken? Yes, I do!

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej, tror inte det? ;)

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Åt precis middag!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha, jag själv såklart?!

46. Välj ett ärr på din kropp?
Sen då?

47. Vad har du för ringsignal?
Nån ericsson skit

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej, mamma har nog någonstans.

49. Flirtar du mycket? Nej kan jag inte påstå.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Den på headern, i köket

51. Kan du byta olja på bilen? Nej? 

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, har inte ens körkort.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Hemma hos Martina med Martina Haag

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix

56. Dansar du i bilen?
Svänger med armarna ibland, räknas det?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Radio? Vakna med the voice förra veckan typ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En dikt.

59. När var du i kyrkan senast? Det minns jag icke!

Så.. Nu har ni fått lära känna mig lite mera!

1 kommentarer

Anonym

12 Oct 2009 19:05

taack :D !!

Kommentera

Publiceras ej