Där fick jag till det

4kommentarer

Lina pratar om hur hennes Sven (son) ska ha all uppmärksamhet.
(han är nog lite som jag)

Lina säger:
 aldrig får man en lugn stund här heller :P
JD säger:
 nej, klart inte! allt ljus på sven :)
Lina säger:
 jepp
 när ska man ha tid förr nått annat :P
JD säger:
 när han sover ;)
Lina säger:
 mm jo men då vill ja oxå sova ju hihi
JD säger:
 ja då gör du ju något annat
 vad gnäller du för? ;)


HÄR HAR NI STJÄRNAN:
(alltså inte mig den här gången)

(men vi har samma elefant gosedjur, han fick det av mig. säger ju att jag är snäll. jag brukar också ha min i munnen, undra vem som kom på det först?)

4 kommentarer

emma

22 Oct 2009 14:15

sjukt söt unge! me love true blood, så jävla bra är det

Lina Pina

22 Oct 2009 14:22

Ojojoj man måste ju tänka på vad man säger till dig, annars kan de ju komma ut till omvärlden :P



Sven är goast i världen! Ville bara påpeka det ;)

soffie

22 Oct 2009 20:23

söt bebis:O)

svar:Hon ska ha en svart dräkt å en röd mantel,sminkad som en vampyr hooo

Lina Pina

23 Oct 2009 00:58

Ja goast i världen!!! jag sa det va :P

Kommentera

Publiceras ej