Jag har ordet!

14kommentarer

HETT:

Snooze på mobilen - använt det varje dag i två veckors tid. Jag tror jag har funnit min nya bästa vän. (förlåt mig lina, du är bra ändå)

Tidningar - (Klick!) Även fast typ över hälften kanske är överdrivet och sånna saker, så kan jag inte låta bli att läsa det. Mitt huvud trivs nertryckt i en tidning.

Torrshampo - Inte föränn nyligen började jag ta den uppfinningen på allvar, nu tvättar jag håret max 2 gånger i veckan, och mitt hår är redan snyggare!
Hur cooolt är inte de?

Per Morberg - En ny säsong har startat med Vad blir det för mat? Och jag stortrivs att sitta och kolla på hans fejs i rutan alltså, två tummar upp. Hade jag fler så...


KALLT:

Ullared - (Alltså programmet på kanal 5) Såg det idag, reprisen från i måndags som jag missade. Det var ju rent av pinsamt att kolla på, satt och låtsades att det var från Norge eller något för att slippa skämmas över mina medmänniskor, skärpning!

Spam, reklam, annat skit - Alltså sluta skriv om undersökningar hit och dit, och gratis smink, herregud jag är inte hemlös än jag kan köpa mitt eget smink, snälla? Och vill jag lägga till dig på bloglovin (vilket jag förmodligen inte vill) så gör jag det, men inte för att du ber om det. Och jag kollar inte heller in din blogg om du skriver adressen 777 ggr i en kommentar. Act normal, är det för mycket begärt?

En av våra fem katter - Säger bara: Sluta sitt och tigg hela tiden!

14 kommentarer

Martina

07 Nov 2009 00:18

Kollat på de nya Johan Falk filmerna.. 2:an å 3:an bra skit :)

JULIA

07 Nov 2009 01:06

haha håller med dig om ullared men INTE om per... tycker han är så fruktansvärt sliskig :P antagligen sen tre kronor han var med i eller va det var, när han spelade slurk.. sitter väl kvar sen barnsben? haha!

Allt bra?

Kram

ERICAPERZZON

07 Nov 2009 01:27

Haha håller med om Ullared, kändes som ett stort ÖoB bara;P



Svar: Tack:)



/E

' caroline anette

07 Nov 2009 03:14

svar: hehe okej. tack för hjälpen! :D

Linnéa

07 Nov 2009 08:35

Rabih förtjänade att åka hem igår, han var sämst...!



Tack för kommentaren :))

Kamilla - Fotoblogg

07 Nov 2009 09:05

Sv: Okej, jodå!

Vad tänker du hitta på idag då? :-)

Josse - Liten men kaxig ♥

07 Nov 2009 09:21

SV : DET gjorde ganska ont , för att sprutan träffa precis på en närv , och jag svimma nästan..

Veronika

07 Nov 2009 09:40

Tack detsamma! :)

Clara

07 Nov 2009 10:06

jah den är helt underbar :-)

Hade du en trevlig fredag?

- Alexandra!

07 Nov 2009 11:04

Per Moberg är verkligen för härlig! :D



sv: Ja, det blev lite fel med namnet där. ;P



Jag tyckte Idol var ganska tråkigt igår faktiskt, väldigt få låtar man kände igen/tyckte var bra. Erik gjorde The Show Must Go On jättebra! Sen blev jag lite förvånad över när, jag tror det var Mariette, som sa att hon b lev jätteglad när hon såg att hennes låt fanns med på låtlistan. Antingen så missuppfattade jag helt, eller så fick dem inte alls välja fritt. =/



Vad tycker du om gårdagen Idol då? :)

M A L I N

07 Nov 2009 11:06

spam och reklam är verkligen SKITTRÅKIGT!



sv: tycker absolut du ska testa chipsen :D

Malle - Hockeyfru

07 Nov 2009 11:27

hahaha bra varmt o kallt!!

Hilda

07 Nov 2009 11:52

Bra lista :D

Lina Pina

07 Nov 2009 21:15

Buhu trodde jag var din bästa vän jag :-(

Kommentera

Publiceras ej