Irriterande människa!

6kommentarer

Felicia satt och sjöng lite och trummade på bordet på tåget, så satt det en tjej bakom som lutade sig fram mellan sätet.

Tjejen: URSÄKTA, kan du sluta med det där?! typ riktigt sur.
Felicia blev helt still. hehe.
Slutade iallafall, vi satt och pratade helt normalt, så kommer hon,
Tjejen: Hallå, kan ni dämpa er lite? (så visar hon lite med fingrarna)
Som att vi låter mest i vagnen liksom?
Jag: Kunde väl satt dig i tysta avdelningen då?
Tjejen: Hade velat men det var fullt där.
Jag: Är väl inte vårat fel!

Ofta vi ska behöva sitta helt tyst i en vanlig vagn bara för hon vill ha lugn och ro. Hon lyssnade fan på musik, hur bra kunde hon ens höra oss egentligen?
Det var inte ens bara vi som lät, men bara för att vi satt framför fick vi ta skiten eller? Fan åk inte tåg om du inte tål ljud och liv säger jag bara. Ush på dig!

6 kommentarer

Lina Pina

22 Nov 2009 22:42

Haha du skulle gett henne en smäll på käften :P

Sandiie

22 Nov 2009 22:48

Ååh! Idioter det finns alltså! Men jag kommer alltid på bra saker att säga tillbaka först det är försent. :

Malle - Hockeyfru

22 Nov 2009 23:04

haha tack :D jodå, tänk ändra headern, men är kass på kodning så ja väntar på en annan som hjälper mig:P hhi! segt med sånna människor, klagare :/

Tobias

22 Nov 2009 23:20

Du får inte missa, jag tror du behöver påminnelser ;)

Sophie

23 Nov 2009 03:44

Sv: Njae, det ser inte riktigt ut så :)



Irriterande med hon på tåget! Hatar verkligen människor som klagar på sånt. Prata har man väl all rätt att göra!

Jessica

23 Nov 2009 10:25

hahahhaha.. altså, jag kan irritera mig på såna småsaker också, däremot har jag LÄRT mig att räkna till 10. dom flesta människor verkar inte kunna en så simpel sak ;D



yoo bitch, läget annars?

Kommentera

Publiceras ej