Ibland är jag ju bara för bra

3kommentarer

My name is josdil och jag är så bra på att rimma,
mina skämt får alla i världen att svimma
Titta på mig och du är fast från första gången,
jag kan faktiskt hela pippi långstrump sången
I min blogg hittar du humor och annat kul,
information om snart 2 månader kvar till jul
Lina Pina är också ett bra stöd i nöd,
även fast hon är rätt så körd
Jag vet inte ens varför jag skriver det här,
det bara kom efter att ha sett att Fanny är kär
Nu avrundar jag detta innan det blir för långt,
Men skynda in i min fan-kö för det börjar bli trångt.

3 kommentarer

Lina Pina

02 Nov 2009 00:26

Haha.. Trodde du skulle skriva att jag var störd, hade ju oxå passat in :P

Tobias

02 Nov 2009 00:42

Det har du så rätt i, jag är på riktigt blogghumör :D I love it!

M A L I N

02 Nov 2009 09:43

hahaha den var bra!

Kommentera

Publiceras ej