Att vara hos frisören.

5kommentarer


Var hos frissan igår och klippte mig (var verkligen på tiden).
Men jag kom på att jag är inte som dom flesta andra, man hör ju att folk älskar att sätta sig ner i frisör-stolen och bara bli ompysslad i evigheter.
När jag sätter mig ner, för det första är det så ljust så man ser riktigt blek ut, sen ser mitt ansikte så stort ut när dom sätter på den där "superman-manteln" runt hela mig.
Trivs inte i den.
Och så blir ögonen mindre, och jag ser knappt att jag är sminkad.
Och mitt hår, färgen!! Ser absolut inte ut som hemma.

Gör dom något med speglarna eller något annat?
Så att man ska vilja beställa, färgning, ögonfix, ögonbryn?
Eller ser man så hemsk ut?

Jag vill bara hem och kolla i min egen spegel, vill bara blunda i stolen.
Hem hem hem.. är det enda jag tänker.
Sjukt jag vet.

5 kommentarer

JENNIE'S HUMOR

18 Nov 2009 23:31

Sv: Okej, jag använder inte heller det men kul att du gillar min blogg ;) Hoppas du fortsätter läsa och kommentera! =)



Jag har alltid velat ha en hund och så i år fick jag en ;)

Jessica

18 Nov 2009 23:44

vafan.. du behöver lite självkänsla!!!!! langa upp en bild så ska jag fixa det åt dig ;D



jamen, de kanske det var??? fyfan in that case!

Fanny Lundström

19 Nov 2009 16:29

Haha, jag HATAR frisörer! Usch, dom klipper av allt mitt hår och stänker en massa vatten på mitt smink när dom tvättar det också. Inte snyggt med rinnande eyeliner i fejjan direkt. Sen är alla allmänt fula i deras speglar, till och med jag ser ut som skit;P

Trees

19 Nov 2009 18:50

haha uusch!

ja skulle vilja gå till frissan o färga håret rött, men det kanske bli orange, de vILL VI INTE!

jossan

19 Nov 2009 21:28

håller med, jag hatar också att gå till frissan! och i deras speglar är det verkligen fel på, det är något med ljuset och att man ser varenda lite detalj/skavank i fejjan. Det är ungefär som speglar i provhytter där man alltid är snyggare i kläderna än när man sen kommer hem och provar. Fast motsatsen, i frisörspeglar är man alltid fulare, men det ser bra ut sen när man kommer hem :P

Kommentera

Publiceras ej