Lite tråkigt men va fan!

2kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gör man ju varje år.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, det gör jag aldrig. Lätt att snacka svårt att göra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Pff, Danmark. Haha!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett bättre liv.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 19 April.
8. Vad var din största framgång 2009? Allt, jag lyckas hela tiden!
9. Största misstaget? Den kakan, den kakan och den påsen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja såklart.
11. Bästa köpet? Jesus! Hur ska jag komma ihåg?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Stockholms veckan med Ellen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ganska mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap Das Armas såklart! Haha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer aktiv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haft tråkigt.
18. Hur tillbringar du julen? Var hemma med familjen.
19. Blev du kär i år? Beror på hur man ser det?
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl helt klart.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight - böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Jag kan verkligen sjunga! Eller syftade du på mig?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett wii spel :)
25. Något du önskade dig men inte fick? En privat konsert med Rolling Stones.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åkte bil hem från Stockholm, sen träffade släkt och åt smörgåstårsta.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Operationen.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganska vanlig, tights hela tiden.
29. Vad fick dig att må bra? Mycket och många.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Förutom Markström?
31. Vem saknade du? Elin!!!
32. De bästa nya människorna du träffade? Inte träffat så många nya? Eller hela klassen på skrivarlinjen isf då, är väl dom enda nya :) och det räcker!

2 kommentarer

sarabraceface

29 Dec 2009 16:01

hahaha ;) gott nytt år! : )

Tobias

29 Dec 2009 18:46

tack :) det ska jag nog få!

Kommentera

Publiceras ej