Jag åt ostbollar iallafall

3kommentarer

Ligger och kollar på film och äter lite ostbollar och tycker synd om mig själv. Och då kommer självklart mamma upp och förstör för mig, fatta man ju.

Berättade om bror's finger, hur tippen gått av och hur man såg benet i fingret, och att dom limmat, och pusslat och bla och bla. Tror ni inte jag med mina ostbollar i mun blev en aning illamående? Gjorde hon det för att jag kanske ville veta, eller för att jag skulle sluta äta?
Man vet aldrig.

Påsen är iallafall borttagen, kan inte äta på minst 24 timmar..
Urk!

(Och jag som är sjuk, typiskt att detta skulle hända han exakt nu när jag vill ha mest uppmärksamhet och alla ska tycka synd om mig, nu ändras ju det...)

3 kommentarer

N I L M A

02 Dec 2009 20:48

nu blev ju jag sugen på ostbollar ;P



sV: ja pelle svanslös var bra emd :D

Jessica

02 Dec 2009 23:36

jag lider med dig.. tycker synd om dig. det är DU som ska vara i centrum.. vafan, din brorsa är inte så viktig.. huvudsaken är att du får i dig näringen från ostbollarna!!!! ;D



butch, i don't mind.. jag tycker det är rogivande när folk skriver saker om mig :D

Lenita

03 Dec 2009 15:35

MMM.. ostbollar!!! :)

Kommentera

Publiceras ej